این ۶ نکته به کسب وکار آنلاین شما رونق می دهد

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، موضوع از دست دادن مخاطبان بوسیله چند عامل بستگی دارد؛ مقدمه تنوع و کاربرد محصولی که عرضه می کنید و دوم تولید محتوایی که برای معرفی کردن و تبلیغاتمحصول خود کاربرد می کنید. عامل دوم بوسیله اندکی اهمیت دارد که اگر عامل اول یعنی محصول شما کاربردی باشد ولی داخل تولید محتوا فرسوده باشید می استعداد گفت شاید هرگز به موفقیتی که تو ذهن خود می پرورانید مشت نیابید؛ اما اگر در تولید محتوا بخاطر کسب وکار خویشتن قدم درستی بردارید بدون شک قاهر خواهید شد. بنیادی این است که شما از اجتماع ای که به عنوان فالوئر در اختیار خود دارید بتوانید به درستی استفاده کنید نه این که عدد فالوئرهای خویشتن را اوج ببرید.

۱-  به نیازها گوش بدهید

این موضوع شاید بنیانی ترین و اصلی ترین سرنوشت نخست یک تصرف وکار و امتداد آن باشد. هوشیاری و نکته سنجی در این پله خیلی اساسی است. تکاپو کنید بفهمید که فالوئرهای شما بوسیله چه چیزی حاجت دارند و چه چیزی آنها را به هوس می آورد. مداقه داشته باشید چنانچه میوه شما کاملا متناسب با نیازهای آنها باشد اما تبلیغات شما این کاربردش را پوشش ندهد، درصد بی حد کمی از افراد بین آن میوه و کاربردش در زندگی وفاق برقرار کنند. از بین تبلیغاتی که ارتکاب می دهید و از مواردی که خوب حاصل پژمان اید، نکات طلایی را وقوف و برای خود قالب تبلیغاتی بسازید و آن قالب را جبران کنید. نکات طلایی می تواند جنس ادبیات متنی باشد که نوشته اید، سنخ عکسی باشد که گرفته اید خواه حتی ساعتی باشد که پست را آپلود کرده اید.

۲- محصولات کاربردی را کاربردی تبلیغ کنید

محصولات کاربردی را فقط شناساندن نکنید؛ افراد زیادی محصولات را معرفی کردن و بها گذاری می کنند اما پیشنهاد ما این است که محصولات را کاربردی تبلیغ کنید. یعنی نه تنها ارج و دشت را معرفی کردن کنید بلکه جنس کاربرد آن درون عمر را بازگو کنید. این موضوع باعث می شود که موضوع را به نعوظ کامل بخاطر مخاطب خویشتن رک کنید و در زمان کمتری او را متوجه مقدار و ابهت میوه خود کنید. وضع اعلامیه شما بی قراری بی اندازه مهم است. همان طور که می دانید امروزه کمتر کسانی هستند که متن بخوانند. تقدم اکثریت مخاطبان بوسیله نگاه کردن تصویر، تماشا کردن ویدئو و خواندن نمودارهای مصور است. شما بخاطر اعلامیه و جلب نظر مخاطب، عزب ۳ ثانیه فرصت دارید.

۳- جنس و جنس صحبت با فالوئرها را مستقر تفویض کنید

ما سه نوع گفتار برای گپ و ارتباط برقرار کردن داریم: فاخرگویی، ساده گویی و سطحی گویی؛ از فاخرگویی ابدا بخاطر تبلیغات مصرف نکنید. پیشنهاد ما برگزینی ساده گویی است. گاهی می توانید سطحی گویی را هم برای افزایش صمیمیت با مخاطبان به حکم ببرید؛ ولی اصل جنس گفتار خود را بر ساده گویی تنظیم کنید که همه مخاطبان با هر سن و از هر قشر جامعه قادر بوسیله حس آن باشند. به خاطر داشته باشید که هرچه بتوانید صمیمیت خویشتن را با مخاطبانتان بیشتر کنید، دنباله کار برایتان مایه تسلی تر است و موفق خیس خواهید وجود. سطحی گویی را با بی ادبی اشتباه نگیرید، قطع ادب را رعایت کنید و داخل برندسازی حرفه ای دامنه های حرفه ای بردارید.

۴- پشتوانه پایدار بخاطر صحبت هایتان داشته باشید

این موضوع که بتوانید داخل رابطه برقرار کردن با مخاطبان موفق باشید زبر العاده است؛ اما کافی زدودن. به عنوان مخاطب نیاز داریم که صحبت ها را ساده، شایان فهم و مستحکم بشنویم. درست وجود داشتن و اصلیت داشتن صحبت ها را خودتان نمی توانید به انزوا تایید کنید. بهتر است بخاطر این فقره از گفتگو ها و نتایج کارشناسان، حقایق علمی با ذکر منبع، وقایع قابل لمس بخاطر اکثریت استفاده کنید. حتی می توانید از تجربیات خود و دوستانتان استعمال کنید. به یاد داشته باشید با اولین گام سهو و از بین بازی کردن متکی مخاطبان شما فرصت دومی نخواهید داشت؛ چون با همان بدوی وعده آنفالو می شوید.

۵- روانشناسی رنگ هادر تبلیغات مصرف دارد

افراد زیادی درباره روانشناسی ته رنگ ها تفحص و مطالعه و از آن کاربرد می کنند. ما از این دانش در ست کردن فام شکل ها و رنگ حجره برای آرامش بیشترمان استفاده می کنیم؛ ولی فام ها در عمکرد تبلغات شما نیز خیلی موثرند. طبق تجربیات کاربران اقتصادی اینستاگرام، فام سبز و زرد شب رنگ، بنفش و قرمز بیشترین جای پا را در تبلیغاتموفق داشتند. برای نوشتن بر روی عکس ها و فیلم های خود تو فضای مجازی از این رنگ ها استفاده کنید و سعی کنید فونت نوشته هایتان خوانا و در سایز کم قیمت موبایل ها باشد.

۶- ارزش معنوی بوسیله پیج خویشتن بدهید

این موضوع بنیادی است که شما تو حکم تولید محتوا و تبلیغات خود، موفق و کار سفت باشید؛ اما گفتیم که صمیمیت شما با مخاطبانتان بسیار از همه وقار دارد. پس تقلا کنید که برای ارتقای سطح دانش و پشته بازی کردن حساسیت موجب در مخاطبان نیز سعی کنید. به آنها کمک کنید که به رویاهایشان فکر کنند و به آنها برسند. برای آرامش و تفکرشان ارزش قائل شوید. برای فرهنگ سازی و جامعه ای بهتر داشتن تلاش کنید و تو بین فالوئرهایتان راه چگونه بهتر بودن را اعلامیه و مسابقه کنید. خوشبختی مانند تلفن همراه است؛ چنانچه فقط شما آن را داشته باشید و دیگران محروم باشند، شما نمی توانید با کسی ربط بگیرید و عملا چیزی که شما اسمش را خوشبختی گذاشته اید بدون کاربرد می شود. پس بوسیله همنوعان خویشتن معاون کنید که روزبه روز خوشبخت تر و زیباتر عمر کنند و تامین باشید در زندگی شما نیز معلول مثبتی خواهد داشت.